9 Eylül 2014 Salı

KANDIRAMAMIŞIM BEN “BEN”İ…



Sürekli geçmişte sana yazdıklarımı okuyorum

Bazen satırları atlayarak bazen içime kazıyarak

Kimi satırlarda sevgi, kimi satırlarda öfke var

Ama içimden gelen ve dökülenler bunlar

Saklamadan sana yazılmış satırlar bunlar

O andaki duygularımı betimlemişim sadece!

Mektuplar vardır riyakârca yazılmıştır,

İçinde senden yana bir güneş parlar ama inanma!

Zira çokluk; köçekten beter, rakkaseden ehil oldu

Ve kötü şu ki: Alıştı insanlar bu kıvırtanlara,

Kızıyor gerektiği gibi davrananlara…

Artık tenler saklı, ruhlar aşüfte; yollarda, sokaklarda

Ben ise başa döndüm devinim olsun diye!

“Sürekli geçmişte sana yazdıklarımı okuyorum”

“Bazen satırları atlayarak bazen içime kazıyarak”

Şimdi bunun da doğru olmadığını fark ettim

Çünkü geçmişten iz bırakmamış ve silmişim

Kandıramadın sen “Ben”i…

Kandıramamışım ben “Ben”i…


Bojidar Çipof
9 Eylül 2011