27 Şubat 2013 Çarşamba

ŞİİR: HAYATIMIZ ROMAN (BOJİDAR ÇİPOF)


Acaba sizde uygun bir roman var mı?

Eğer varsa, baka baka hayatımı yeniden yazacağım

Mutluluk dolu rüyalar olmalı romanda  

Zira rüya gelsin diye beklemeye sabrım kalmadı

Beğenmediğim satırların üzerini de çizebilmeliyim

Hatta sayfalarını yırtsam dahi geride iz kalmamalı

Yudum yudum damıtarak içeceğim anları anlatmalıyım

Kime varsam, kime yoksam karar benim olacak öyküde

İçinde sırf umursanacaklarla ilgili sayfalar olmalı

Gönül kapımı kime ve ne zaman istersem açabilmeliyim

Çünkü bu romanı sadece kendime yazıyorum…

Acaba sizde uygun bir roman var mı?

Duraksadınız, sorun nedir?

Yani ısmarlama yaşam romanı yazılamaz mı?

Hatalar mı yaptım bir ya da çok yerde?

Evet, haklısınız, bir garip olmuş bu dizeler…

Çok fazla ben ve bencil satırlarla dolmuş yukarısı

Kendimizi düşünürken kırdıklarımız göz ardı edilmiş

Çoğumuzun düştüğü yanılgılarla dolu kelimeler

Acaba bana verebileceğiniz uygun bir roman var mı?

Seveceğimi seçeyim, sonra yine iade ederim size…


Bojidar Çipof
22 Kasım 2011 
 
http://www.antoloji.com/hayatimiz-roman-siiri/