21 Eylül 2011 Çarşamba

ŞİİR: SENİ SEVMEK NASIL BİR ŞEY SÖYLER MİSİN? (BOJİDAR ÇİPOF)



Seni sevmek,

Nasıl bir şey söyler misin?

Bulunca hata yapmamak için soruyorum

Seni sevmek,

Bir kuşun kanadında uçmak olabilir mi?

Uçarken seni düşürmemek için soruyorum

Seni sevmek,

Özlemin bittiği nokta mıdır?

Biten hüznün müjdesi ve kavuşma sevinci,

Ya da duygularla sarmaş dolaş olunan vuslat anı

Seni sevmek,

Farklı bir armoni ile yazılmış melodi midir?

Hâlâ bilinmeyen renklerin bileşimi de olabilir bu

Hatta göz kamaştıran bir ışık olman da olası

Aşk bana çoktandır yalnızlığın kasvetli sokağıydı

Ama bu kez kör yollara girmeye niyetim yok

İçimde saklı yanılgılarımı da çoktan savurdum

Duygularım yine iflas etmesin diye tetikteyim

Yazgıya inat çok iyi hazırladım bu kez kendimi

Gerçekten hazırım dedim ama sen hâlâ yoksun

Yüzünü bilmeden nasıl bileceğim kim olduğunu

En iyisi sana kendimi tarif edeyim sen bana gel…


Bojidar Çipof
9 Eylül 2011 
http://www.antoloji.com/seni-sevmek-nasil-bir-sey-soyler-misin-siiri/