9 Ocak 2011 Pazar

BİRLİKTE YAŞLANALIM...


Tüm duvarları fotoğraflarla kaplı bir odadayım

Beynimde maziden görüntülerle vehimler

Elimde bir kadeh, önümde bir parça peynir

Kulaklarımda aşağılarda akan bir derenin sesi

Sanki fonda çalan müziğin süregelen melodisi

Ağzımı açıp bir kelâm edeceğim ama yoksun

Sessizliğimde, yalnızlığımda yine kendimleyim

Arkadaki korudan baygın bir kekik kokusu geldi

Parfümün gibi üstüme sindi ve yerleşti giysilerime

Bölük pörçük anılar ve içimdeki  hezeyanlarlayım

İkimiz de bu Dünya’nın ve yaşamın oyuncularıydık

Bazen gol yedik, bazen gol attık yaşama ayrı ayrı

Rüzgârla savrulan polenler gibi düştük ayrı yerlere

Yoksa biz o yemekleri karşılıklı yememiş miydik?

Yoksa biz seninle tanışmamış mıydık?

Galiba bu sözlerim hatıralar arasından seçilenler değil!

Başıboş, öylesine, amaçsızca bir araya getirdim

Çok söz var yazılacak ama evvelâ buluşmalıyız

Biliyorum ki sen de bir yerindesin bu Dünya’nın

Benim gibi aralardan çekerek yazıyorsun sözleri

Anlamsız değil bu seni anlıyorum, ben de aynıyım

Hadi gel artık kim olduğunu göster bana buluşalım

Hadi gel artık seninle birlikte yaşlanalım...


Bojidar Çipof
10 Ocak 2011