14 Mayıs 2011 Cumartesi

KENDİME DİZELER


Yazdıklarım sana, son mektup say bu dizeleri

Ya da bir aşk kitabının son sayfası diye oku

Zira ben senden havlu attım yaşamın ringinde

Aşk herkese haktır ama deniyorum olmuyor

Bir türlü tutamadım sevgi tramvayının kapısını

Belki düşlerde yenik olmak istemediğimden,

Ya da elimi birine uzatmak istemediğimden,

Belki içteki korkuların evhamların çokluğu,

Ya da sana olan duyguların azlığıdır neden

Bildik parlak renklerin siyah ve gri olması mı?

Seçimlerdeki yanlışlıkların idraki midir sorun?

Tenler korunuyor ama ruhlar sokakta başıboş

Bir hata var belli fakat hata kimde o belli değil

Belki bende, belki sende, belki de yaşamda

Tekrar yollara koyulmanın anlamsızlığı gibi,

Duraklardan yanlış yolcular seçmek de aynı

Ama bundan sonra biliyorum diyeceklerimi

Şöyle diyeceğim duraklardan binenlere:

“Öylesine uğrama artık bir an ya da birkaç saat

Ziyan etme vaktimi zira kalbim adak yeri değil”

Anladım ki bu sözleri şiar edinmem gerekiyor

Ve de anladım ki bu dizeler de sana değil

Evet, sana diye başladım ama

Yine bana yazmışım bu dizeleri…


Bojidar Çipof 
14 Mayıs 2011